Pondělí 15.5.:

14.05.2017 22:36

Co máme v plánu v týdnu od 15. - 19.5.:

ČJ - Slabikář - do str.105 /Po probrání všech písmen a "záludnějších" slabik pokračuje Slabikář - literární částí. Obsahem bude opakování a procvičování čtení slov složitější stavby, čtení delších textů, zvyšování plynulosti čtení s prvky výrazného čtení. Texty ke čtení si můžeme vybírat podle toho, jak se nám svým obsahem budou hodit do výuky. S texty budeme pracovat, dramatizovat, doplňovat je říkankami, básničkami, hádankami, rébusy, doplňovačkami, čtyřsměrkami, didaktickými hrami... tak jako doposud.

ČJ - Čtení doplníme prvním společným čtením knihy J. Čapka "Povídání o pejskovi a kočičce"...

ČJ - PS - 4.díl - do str.35 /Procvičování psaní slov korespondujících s obsahem textů ve Slabikáři - opisy a přepisy probraných písmen, slabik a slov.../.

M - 3.díl - do str.24 - /Sčítání, odčítání a porovnávání čísel bez použití názoru v oboru do 20 bez přechodu desítky, počítání s průběžným výsledkem - zápis mezisoučtu, slovní úlohy na porovnávání, úlohy se vztahy o x více - řešené pomocí sčítání a o x méně - řešené pomocí odčítání, sčítání tří sčítanců, dočítání do 10, rozklad čísel, sčítání s přechodem přes desítku - práce s dvacítkovým počitadlem.../.

PK - do str.46 /Lidé a čas - hodiny, měření času - hodiny ciferníkové /velká a malá ručička/ a digitální, základní orientace v čase: teď, před chvílí, za chvíli, dříve, později, včera, zítra..., práce s cvičným ciferníkem, čtení ručičkových i digitálních hodin.../.

 

PŘIPOMÍNÁM:

  •  Pasování na čtenáře - info na titulní straně, děkuji...

 

Domácí příprava:

Kromě písemných domácích úkolů denně číst probranou stránku ve Slabikáři, procvičovat pamětné sčítání a odčítání do 20 /bez přechodu desítky/ zpaměti, přiměřeně procvičovat psaní diktátů slov nebo krátkých vět podle vypracovaných stránek v písance se zaměřením na písmena Ď, Ť, Ň a slabiky DĚ, TĚ, NĚ, DI, TI, NI, BĚ, PĚ, VĚ, MĚ /např. pět slov každý den, jednu větu obsahující 5 slov/... Na víkend děti nedostávají písemné úkoly, ale je třeba projít všechny pracovní učebnice a doplnit nedokončené úkoly, ořezat pastelky, tužky a zkontrolovat funkčnost /minimálně dvou/ per...

 

Děkuji za spolupráci.

I.H.