Pondělí 5.6.:

04.06.2017 22:10

Co máme v plánu v týdnu od 5. - 9.6.:

ČJ - Slabikář - do str.119 /Ukončení práce se Slabikářem. Opakování a procvičování probraného učiva různými metodami - rébusy, křížovky, čtyřsměrky, hádanky, dramatizace, hry.../.

ČJ - Čtení - Společná četba z knihy J. Čapka "Povídání o pejskovi a kočičce"...

ČJ - Čtení - Předčítání z knihy "Starohradské pohádky čaroděje Archibalda I."

ČJ - PS - 4. /poslední/ díl - dokončen. Psaní bude dále procvičováno formou pracovních listů /opisy, přepisy, diktáty, doplňování, luštění.../.

M - 3.díl - do str.36 - /Sčítání a nově odčítání s přechodem přes desítku, počítání s průběžným výsledkem, porovnávání, číselné řady, sčítání více sčítanců, dočítání do 10, rozklad čísel, práce s dvacítkovým počitadlem, slovní úlohy na sčítání a odčítání s přechodem přes desítku, G - tělesa.../.

Početníček - do str.31

Počítáme zpaměti  - do str.21

PK - do str.51 /Věci a činnosti kolem nás - 1/V obchodě - druhy obchodů, prodavač a zákazník, způsoby nákupů a úhrad zboží..., 2/Jak lidé cestují - silnice, dálnice, koleje, plavba lodí, osobní a nákladní auta, vlaky, lodě, metro, tramvaje, kola, autobusy, trolejbusy, dopravní značky, dopravní předpisy, přístavy, letiště..., hádanky, křížovky.../.

 

PŘIPOMÍNÁM:

  • TV - V případě příznivého počasí chodíme ven. Některé děti nemají odpovídající sportovní obuv ani cvičební úbor do terénu, někdy mne přesvědčují, že nemají z nějakého důvodu cvičit. Prosím rodiče, aby mi potvrdili důvody vždy do Sdělníčku.../.

 

Domácí příprava:

Kromě písemných domácích úkolů denně číst probranou stránku ve Slabikáři, procvičovat pamětné sčítání a odčítání do 20 i s přechodem desítky /nové učivo.../ zpaměti, přiměřeně procvičovat psaní diktátů slov nebo krátkých vět podle vypracovaných stránek v písance se zaměřením na písmena Ď, Ť, Ň a slabiky DĚ, TĚ, NĚ, DI, TI, NI, BĚ, PĚ, VĚ, MĚ /např. deset slov každý den, dvě věty obsahující 5 slov/... Na víkend děti nedostávají písemné úkoly, ale je třeba projít všechny pracovní učebnice a doplnit nedokončené úkoly, ořezat pastelky, tužky a zkontrolovat funkčnost /minimálně dvou/ per...

 

Děkuji za spolupráci.

I.H.