Úterý 2.5.:

01.05.2017 21:50

Co máme v plánu v týdnu od 2. - 5.5.:

ČJ - Slabikář - do str.96 /Nová slabika - vyslovujeme více hlásek - m/ň/e než píšeme písmen, skládání slov z písmen a slabik do mřížek podle počtu písmen ve slabikách, říkanky k výslovnosti, říkanky s pohybem, hádanky, doplňovačky s tajenkou, hry, vymýšlení rýmů, vysvětlování významu slov, tvorba vět a slovních spojení, určování počtu slabik ve slově a počtu slov ve větě, oprava textu - doplňování háčků a čárek, dopisování vět, diktáty krátkých vět .../. Učivem v tomto týdnu uzavřeme seznamování s novými písmeny a "záludnými" slabikami, z dětí se stanou opravdoví čtenáři... Méně častá písmena X, W a Q jsou zahrnuta až do učiva druhého ročníku, ale víme o nich...

ČJ - PS - 4.díl - /do str.28 - procvičování psaní slov se slabikami dě, tě, ně, mě - opisy a přepisy.../

M - 3.díl - do str.16 - /Sčítání, odčítání a porovnávání čísel bez použití názoru v oboru do 20 bez přechodu desítky, počítání s průběžným výsledkem - zápis mezisoučtu, slovní úlohy na porovnávání, úlohy se vztahy o x více - řešené pomocí sčítání a o x méně - řešené pomocí odčítání, obrázkové řady, práce s dvacítkovým počitadlem, G - rovinné obrazce.../.

PK - do str.42 /Lidé a čas - dny v týdnu, měsíce, rok, kalendář, pracovní den, den pracovního klidu, prázdniny, dovolená, význam slov: včera, dnes, zítra, svátek a narozeniny,.../.

TV - Projekt Česko sportuje /průběžné plnění osmi disciplin.../

 

PŘIPOMÍNÁM:

  • V tomto týdnu bude pokračovat 3.diagnostická prověrka čtení...

  • Příští týden začneme číst společně z knihy Josefa Čapka - Povídání o pejskovi a kočičce. Prosím rodiče o zajištění této půvabné knížky, kterou si děti přinesou do školy nejpozději v úterý 9.5. Knihu může mít dvojice v lavici společně...

 

Domácí příprava:

Kromě písemných domácích úkolů denně číst probranou stránku ve Slabikáři, procvičovat pamětné sčítání a odčítání do 20 /bez přechodu desítky/ zpaměti, přiměřeně procvičovat psaní diktátů slov a krátkých vět podle vypracovaných stránek v písance /např. pět slov každý den, jednu větu obsahující 5 slov/... Na víkend děti nedostávají písemné úkoly, ale je třeba projít všechny pracovní učebnice a doplnit nedokončené úkoly, ořezat pastelky, tužky a zkontrolovat funkčnost /minimálně dvou/ per...

 

Děkuji za spolupráci.

I.H.